Attempting natural care of the pain

Hello everyone, a little message for you my natural therapy trial for my pain.

Every day I do 10 minutes of meditation. 2 times a day,

I put on my feet a mixture of turmeric, ginger, chamomile essential oil and coconut oil.

I put my cream
amiket 2-3 times a day (before 5 ). After a week of this treatment, I see better on pain and inflammation.

I will continue. The only worry is the yellow color of feet!

I based on scientific articles confirming topical analgesic properties of turmeric and ginger, as well as essential oil of chamomile.

Carine

Bonjour à tous, un petit message pour vous faire part de mon essai de thérapie naturelle pour ma douleur. Tous les jours, je fais 10 minutes de méditation. 2 fois par jour, je mets sur mes pieds un mélange curcuma, gingembre, huile essentielle de camomille et huile de coco. Je laisse poser 10 minutes et je masse 5 minutes après. Ensuite je rince.
Je mets en plus toujours ma crème amiket 2 à 3 fois par jour (contre 5 avant). Au bout d'une semaine de ce traitement, je vois un mieux sur les douleurs et sur l'inflammation. Je vais donc pousuivre. Le seul soucis, c'est la couleur jaune des pieds ! Je me suis basée sur des articles scientifiques confirmant les propriétés analgésiques topiques du curcuma et du gingembre, ainsi que de lh'uile essentielle de camomille.

Carine, how much of each ingredient do you use to make your herbal mixture? Thanks, Beth

9 spoon curcuma, 5 ginger , 50 drops og chamomille oil and olive oil or coconut oil.

It helps !